קריקטוריסט לבר מצווה ואירועים - אור ויצמן

אור ויצמן קריקטורות -
0507969200
email: orweitzman@gmail.com

17.3.10

בחזרה לעניינים

שלום לקוראים, אם יש. אתחיל בכך שחזרתי לעניינים, לעבודה, ולכתוב בלוג בעברית. עברו יותר משלושה חודשים מאז שחזרתי לארץ מטיול בן שנה לדרום אמריקה, והגיע הזמן לעשות מתיחת פנים קלה לאתר, וחזרה לעבודה יותר ממוקדת, מקצועית ואינטנסיבית.
כדי שאוכל לטוס שוב, כמובן.


על הפרק ישנו חג הפסח המתקרב, ובו אעבוד בפסטיבל הבוםבמלה. גם הדוכן הוא מחודש, מעודכן, ואני עובד בימים אלו אל שידרוג הדוגמאות, החומרים, הטכניקות והמעטפת הכוללת של העיסוק שלי - קריקטורות. 
בפסטיבל אני אעבוד לצדו של המאייר הותיק גלעד חפץ. למי שלא מכיר את גלעד, אספר רק שמדובר בדמות חד-פעמית, בנאדם גזור ומצחיק ואני מאמין שיהיה כיף אדיר.
חוץ מזה אין לי כרגע הרבה עבודה בשוטף (בכל זאת, רק חזרתי מדרום אמריקה לפני שלושה חודשים, תנו קצת להתאקלם...) אבל כן אפשר למצוא אותי בימי שישי בקניון ערים בכפר-סבא בימי שישי בצהריים, ובטיילת תל-אביב בשבתות.

במהלך הטיול שלי התנסיתי לא מעט בציורי קיר, נושא שאני מקווה להמשיך ולהעמיק בו בעתיד ולכן גם בזה אני תמיד מחפש פרויקט מעניין.

כמו שכתבתי באחד הפוסטים הקודמים, גם אני נכנעתי והצטרפתי באיחור משמעותי למהפכה הדיגיטלית. קניתי מכשיר וואקום, שזה למי שלא יודע - מעין עט דיגיטלי שבא עם משטח ציור וניתן לעשות איתו עבודות דיגיטליות מדהימות. אני רק לומד את המדיום המרתק הזה, הדיגיטלי, ונראה ששם אין גבול ליצירה.

בינתיים אוסיף כמה קריקטורות חדשות מהימים האחרונים. ציירתי אותן כי כאשר חזרתי ורציתי לחדש את דוכן המכירה שלי, נוכחתי לדעת שהמון ציורים ישנים נהרסו, נרטבו, או סתם התיישנו ואינני מרוצה מהם עוד. אז יש דברים חדשים, דברים מחודשים, ונסיונות במדיום עבודה חדש עבורי - צביעה בדיו שחור.
 תהנו





No comments:

אל תשכחו לחייך!

email: orweitzman@gmail.com tel: 0507-969200

אתר חדש לאור ויצמן!

כנסו לאתר החדש! http://www.funnyfaces.co.il